نحوه شکایت از اپراتورهای ارتباطی

تاریخ ارسال خبر : 1390 شهریور        تعداد مشاهده : 33
0 - 0
نحوه شکایت از اپراتورهای ارتباطی

 

 

یک مقام مسئول در سازمان تنظیم مقررات گفت: کاربران سرویسهای ارتباطی با مراجعه به سایت سازمان می توانند از اپراتورهای ارائه دهنده خدمات شکایت نمایند. همچنین می توانند با منطقه و یا حوزه این سازمان تماس گرفته و یا شکایت خود را به صورت مکتوب فکس کنند.
علیرضا اصغریان در گفتگو با مهر در مورد مکانیزم دریافت و درخواست شکایت مردم از اپراتورهای فناوری اطلاعات و ارتباطات اظهار داشت: شکایت حتی یک کاربر سرویس های فناوری اطلاعات می تواند پروانه اپراتورهای ارائه دهنده این خدمات را با مشکل تعلیق یا اخطار مواجه کند.


مدیرکل نظارت بر سرویسهای فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به کاربران سرویس های فناوری اطلاعات پیشنهاد کرد که ابتدا شکایت خود از سرویس موردنظر را به اپراتورهای مربوطه ارائه کنند و درصورت عدم پاسخگویی مناسب مراتب را با رگولاتوری در میان بگذارند.
 
اصغریان تصریح کرد: 90 درصد اعتراضات مشتریان از سرویس های فناوری اطلاعات زمانی که به اپراتور مراجعه می کنند حل می شود و تنها 10 درصد این شکایات نیاز به پیگیری رگولاتوری دارد.
 
1 عدم اطلاع رسانی مناسب کاربران از سرویس های ارائه شده
2 زمان راه اندازی سرویس
3 نبود قیمت مناسب
4 قطع و وصلی سرویس
5 رفتار نامناسب برخی اپراتورها با مشترکان
 
این مقام مسئول در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه در صورتی که شکایات کاربران از ارائه دهندگان سرویس های فناوری اطلاعات و ارتباطات از طریق سالنهای مانیتورینگ امکان پذیر باشد در همان زمان رسیدگی شده و به اپراتور مربوطه ارجاع می شود ادامه داد: در این مواقع اپراتور موظف خواهد بود حق و حقوق مشتری را پرداخت کند.
 
اصغریان در مورد بیشترین شکایات از سرویسهای فناوری اطلاعلات نیز تاکید کرد که فراوانی و تجمع شکایت از سرویس خاصی وجود ندارد و تنها در برخی موارد این شکایات به عدم اطلاع رسانی مناسب کاربران از سرویس های ارائه شده، زمان راه اندازی سرویس، نبود قیمت مناسب و مسترد کردن مبالغ پرداخت شده مربوط می شود.
 
وی گفت: در بحث کیفیت نیز بیشترین شکایات مربوط به قطع و وصلی سرویس و رفتار نامناسب برخی اپراتورها با مشترکان عنوان شده است.
 
مدیرکل نظارت بر سرویسهای فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: زمانی که اعتراض ارائه شده از سوی کاربر به حق باشد به اپراتور اعلام می شود و حتی ممکن است این شکایت منجر به تعلیق یا اخطار پروانه فعالیت اپراتور شود.

منبع:ictna

 



صفحه مناسب چاپ

دیدگاه کاربران در مورد این خبر

برای ثبت دیدگاه باید عضو شوید

اخبار مشابه

    برندها