عرضه‌ خدمات جديد پيام کوتاه انبوه تجاري توسط ايرانسل

تاریخ ارسال خبر : 1390 اردیبهشت        تعداد مشاهده : 23
0 - 0
عرضه‌ خدمات جديد پيام کوتاه انبوه تجاري توسط ايرانسل

 

 

پيام کوتاه انبوه تجاري، يکي از خدمات پيشرفته ايرانسل است که به شرکت‌ها و موسسات تجاري و تمامي کسب و کارها اين امکان را مي‌دهد که با تعريف معيارهاي مختلف و متنوع، مشتريان و مخاطبان‌شان را طبقه‌بندي کرده و بنا به نياز خود، در يک بازه‌ي زماني مشخص براي هر گروه از مخاطبين پيام کوتاه ارسال و پاسخ‌هاي آن‌ها را دريافت كنند.


آرش کريم بيگي - مدير روابط عمومي ايرانسل - در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام اين خبر گفت: ارسال پيام کوتاه در خدمات پيام کوتاه انبوه تجاري ايرانسل از دو طريق پورتال پيام کوتاه انبوه تجاري ايرانسل و استفاده از ESMS API ممکن است.


به گفته وي متقاضيان از طريق از پورتال پيام‌کوتاه انبوه تجاري ايرانسل و به وسيله اينترنت به پورتال ESMS متصل شده، مشتريان مورد نظر خود را انتخاب کرده، زمان ارسال پيام‌هاي کوتاه را مشخص و پيام مورد نظر خود را براي هزاران نفر ارسال مي‌کنند.


او ادامه داد: همچنين با استفاده از ESMS API برنامه‌هاي كاربردي با ESMS يکپارچه شده، به اين ترتيب برنامه کاربردي مورد نظر متقاضي از پورتال پيام کوتاه انبوه تجاري به عنوان زيرساخت ارسال پيام کوتاه استفاده مي‌شود.


کريم بيگي يادآور شد: مؤسسات مالي، اعتباري و بيمه‌ها نياز دارند سياست‌هاي مالي و خدمات مالي جديد خود را به‌واسطه پيام کوتاه به طور مستقيم به مشتريان خود معرفي کنند. هم‌چنين اين مؤسسات در بسياري از موارد نياز به ارسال پيام‌هاي کوتاهي براي يادآوري پرداخت قسط يا چک، تمديد قرارداد بيمه و اطلاع‌رساني مبلغ پرداختي يا دريافتي دارند. در کنار پاسخگويي به نيازهاي مذکور پورتال پيام کوتاه انبوه تجاري به نياز دريافت نظرات، پيشنهادات يا شکايات مشتريان در قالب پيام کوتاه نيز پاسخ مي‌دهد.


به گفته مدير روابط عمومي ايرانسل، روند کنوني بازاريابي امروزه به سمت بازاريابي مستقيم و بدون واسطه پيش رفته است. شرکت ها در همين راستا به دنبال ارسال کوپن‌هاي تخفيف يا پيشنهادهاي ويژه متناسب با سابقه مشتري، مشارکت در مناسبت هاي مثل ارسال پيام کوتاه تبريک تولد و سالگرد ازدواج و ارسال پيام‌هاي کوتاه براي برنامه‌هاي وفاداري مشتري هستند.


او فزود: ايرانسل در پاسخگويي به نياز اين شرکت‌ها و سازمان‌ها محصول پيام کوتاه انبوه تجاري خود را عرضه كرده است. از سوي ديگر سازمان‌ها و ادارات متعدد براي ارسال دعوت‌نامه و يادآوري جهت شرکت در جلسات، همايش‌ها، يادآوري پرداخت قبوض، اطلاع‌رساني مقررات، سياست‌ها و تغييرات جديد و اطلاع‌رساني رويدادهاي ناگهاني مي توانند از پورتال پيام کوتاه انبوه تجاري بهره بگيرند.


وي ادامه داد: بسياري از شرکت‌ها به دنبال کانال ارتباطي دو طرفه براي اطلاع‌رساني محصولات و خدمات، دريافت بازخورد و افزايش مشارکت مشتريان هستند. کاتالوگ پيام کوتاه راهکار ويژه‌اي است که امکان مي‌دهد مشتري با ارسال پيامکي حاوي کد يا نام محصول اطلاعات مورد نياز خود در مورد محصول (نظير قيمت، ويژگي‌ها و زمان ارائه) را دريافت كند.


به گفته کريم بيگي دانشگاه‌ها، مدارس و مراکز آموزشي همواره به دنبال راه‌حلي براي تسهيل ارتباط با دانشجويان، دانش آموزان و والدين آن‌ها بوده‌اند. پورتال پيام‌کوتاه انبوه تجاري به اين مراکز امکان اطلاع‌رساني جلسات، گزارشات و وضعيت تحصيلي و اعلانات ويژه نظير محل کلاس‌ها، تعطيلي‌ها، کلاس‌هاي فوق برنامه و زمان امتحانات را مي‌دهد.


مدير روابط عمومي ايرانسل گفت: تخفيف ويژه در بهاي ارسال پيام کوتاه، خريد اعتبار به صورت اينترنتي، مديريت کمپين هاي تبليغاتي ارسال پيام کوتاه، بخش بندي مشتريان و انجام بازاريابي هدفمند و دريافت گزارشات مالي و ملکرد از جمله مزاياي پورتال پيام کوتاه انبوه تجاري مي‌باشد.


به گفته وي متقاضيان براي ثبت نام و دريافت اين خدمات کافيست طي پيام کوتاهي نام شرکت، شماره تماس و محصول مورد نظر خود را به شماره 7001 ارسال کنند و يا درخواست خود به نشاني پست الکترونيک corporatesales@mtnirancell.ir و يا نمابر 88653706 ارسال كنند.


وي يادآور شد: اطلاعات بيشتر درباره پيام کوتاه انبوه تجاري و مدارک مورد نياز براي ارسال تقاضا از طريق وبسايت رسمي ايرانسل به نشاني www.irancell.ir قابل مشاهده است.

منبع:ICTNA

 



صفحه مناسب چاپ

دیدگاه کاربران در مورد این خبر

برای ثبت دیدگاه باید عضو شوید

اخبار مشابه

    برندها