رسیدگی به مزاحمت‌ همراه اولی‌ها در امور مشترکین

تاریخ ارسال خبر : 1390 اردیبهشت        تعداد مشاهده : 24
0 - 0
رسیدگی به مزاحمت‌ همراه اولی‌ها در امور مشترکین

 

مشترکان همراه اول برای درخواست کشف مزاحمت مي‌توانند به یکی از از اداره‌هاي مشترکین و متقاضیان تلفن همراه مراجعه کنند.

به گزارش دنیای اقتصاد برای درخواست کشف مزاحمت اعم از مکالمه، پیام کوتاه و انتقال مکالمه کافی است مالک تلفن همراه با به همراه داشتن شناسنامه سیمکارت وکارت شناسایی معتبر به یکی از اداره‌هاي مشترکین و متقاضیان تلفن همراه مراجعه کنند.

این درحالی است که آیین‌نامه نحوه رسیدگی به شکایات و رسیدگی به مزاحمت‌های تلفنی برای همه اپراتورها یکسان است و اپراتورها در این موارد به یک روش عمل مي‌کنند؛ اما اگر مشترک همراه اولی مزاحمی از اپراتور دوم داشته باشد، باید شکایت خود را به اپراتور اول ارجاع ‌دهد و همراه اول این مورد را رسیدگی و سپس به اپراتور دوم اعلام می‌کند. پس از شناسایی فرد مزاحم، تلفن همراه وی برای بار اول به مدت یک هفته قطع می‌شود و البته اخطاری از طرف شرکت به آن شماره ارسال خواهد ‌شد و بعد از تکرار و تایید به مدت سه ماه و برای بار سوم به طور کلی ارتباط قطع شده و از وی سلب امتیاز می‌شود.

منبع:ICTNA



صفحه مناسب چاپ

دیدگاه کاربران در مورد این خبر

برای ثبت دیدگاه باید عضو شوید

اخبار مشابه

    برندها